Tänk inte för mycket!

Idag är det den tredje dagen på resan. Än så länge har det flytitt på. Jag började dagen med öva min fingerfärdihet med kortleken samtidigt jag gick till gymmet. Jag var på gymmet runt 70 minuter och det kändes bra eftersom förra gången var jag där längre. Träningen kändes också bra fast inga instruktörer var på plats, jag behöver nämligen råd och tips om kost och träning. På vägen hem så såg jag en förvirrad kines med en karta så jag frågade henne om hon behövde hjälp med något. Allt var lugnt och jag gick vidare.

Senare under dagen hade jag hämtat min cykel och jag var på vägg och handla mat. Så stötte jag på nårra som är med i smålands nation. Jag snackade med dem och det kändes gott. Då kände jag mig riktigt avslappnad och det flöt på.

Efter allt snackande och sedan allt handlande så drog jag mig hemmåt. Det var då det började bli segt i hjärnan. Jag hade bestämt mig för att laga mat när jag kom hem. Men det gjorde jag inte. Jag upptäckte det att jag tänker fortfarande för mycket och jag vill göra så mycket i mitt rum som att läsa 10 miljoner böcker, se på 10 miljoner filmer m.m. Tillslut blir det kortslutning och jag sitter vid datorn och klickar på musen. Jag började bearbeta kortslutningen i hjärnan och bestämde mig för att skriva ner saker som jag ska göra m.m Saker som jag skulle göra idag och saker som jag ska göra imorgon. Så nu har jag en lång lista på vad jag ska göra imorgon.

Efter listan så åt jag sen så har jag inte gjort så mycket kreativt efter det.

Vad det gäller målen. Så gjorde jag ingenting för mål 1. Jag tränade på gymmet å det var för mål 2. Men för mål 3 har jag sökt arbeten faktiskt. Imorgon ska jag faktiskt på en intervju J. Jag har också kollat lite aktiekurser och om mina fonder. Aktierna är på väg ner märker jag tråkigt nog. Likaså fonderna. Funderar på att sälja min fonder och sätta pengarna på ett sparkonto men jag ska fråga sen dem på min bank vad dem tycker. Apropå pengar så har jag varit lite psykad för idag har jag kollat postenboxen ett par gånger idag för jag ska få ett brev om mina pengar som jag har fått i norge. Jag har säkert fått pengarna men jag vet inte om jag har fått för lite och det ska jag kolla på brevet. Men brevet har tyävr inte kommit och det stör mig. Men som sagt jag ska inte tänka för mycket.

 

Jag skriver nog inte imorgon skulle tror jag nästan. Inte om det händer något mycket viktigt. Jag srkiver fortfarande för mycket tycker jag och alla andra som har läst skulle jag kunna tro. Så jag behöver kritik, KONSTRUKTIV kritik.

 Love, peace and understunding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0