Mål 1 och nya Mål 4

Nu ska jag bara berätta lite om mål 1. Jag börjar bli mer och mer socialare och framåt. Det känns bra. Men det går fortfarande för långsamt. Jag känner att datorn gör mig seg. Sitter för mkt. Speciellt igår. Jag satt hela dagen från morgon till kväll. Men det berodde lite på att jag hade träningsverk i kroppen efter fredagen. Jag körde nämligne dne bästa eldshowen jag någonsin har gjort. Men idag ville jag vara kreativ men jag kunde inte så jag gick en runda. Det var många tankar som kom upp i huvudet då. Mål 4 kom upp då.

Mål 4: Denna är uppdelad i flera delmål

4a: Datorn ska vara avstängd senast halv 11.

4b: Jag ska alltid gå lägga mig så jag kan sova minst 8 timmar.

4c: Jag ska ha minst en timme utan musik när jag är hemma. För att jag måste vänja av mig att jag har musik 24/7

4d: Jag ska studera minst en halvtimme varje dag socialpsykologi t.ex läsa böcker om kroppsspråk m.m


Ja det va det. Jag har en känsla av att jag har glömt nåt men det säger jag nästa gång i så fall.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: stina

Ah, kämpa på!
Allt bra annars?

2007-11-02 @ 22:08:36
URL: http://kissme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0