Alla har vi dåliga tider

Nu har jag haft en svacka i ett par dar. Jag mådde som sämst igår. Mycket på grund av att jag inte sa vad jag tyckte och tänkte om saker o ting å då fick jag sota för det i fredagskväll. Om ni läste förra inlägget så sa jag att man alltid ska säga vad man tycker o tänker. Men ibland är det väldigt mkt svårare att säga något. I mitt fall så gäller det kärlek. Så halva helgen blev förstört. Jag gjorde absolut ingenting igår. Det såg ut som värsta slagfältet i mitt rum. Men nu har jag återhämtat mig. Jag har inte heller mått bra i veckan. Jag har tänkt mycket på mina kärleksbekymmer men samtidigt försökt tänka på något annat men det har inte gått så bra. Jag vet inte hur man ska sluta tänka mycket. Det är svårt tycker jag och det verkar vara lätt för alla andra. Det kommer att bli lättare med tiden vet jag och det är bra tycker jag. Anledningen jag inte har skrivit på länge är för jag haft det dåligt denna vecka.

Det har inte hänt så jätte mycket heller. Det som har hänt bl.a. va att jag var i karlskrona och körde en eldshow o det gick bra. Jag fick 500 för det. Jag har varit på många aktiviteter med klasskamraterna. Jag har tränat väldigt mycket och varit mycket seriös än dem andra perioderna jag har tränat. Egentligen skulle jag träna både idag och igår men jag gjorde inte det på grund av min svacka. Jag har varit på massa möten också. Idag har jag cyklat TVÅ MIL med den nya enhjuling och jag har dansat folkdans. Det var intressant det med folkdansen för alla var gamla och då blev jag spänd å blyg. Men jag ska nog gå dit igen nästa söndag. Jag måste ju lära mig att bli mer avslappnad som sagt. Trots att denna veckan har varit min livs stressiga vecka så har jag inte utvecklats så mycket på det personliga planet. Jag har bara blivit mer aktiv av mig å det är i för sig bra. Nu denna har jag en känsla av att jag kommer utvecklas på det personliga planet lite mera nu när jag har kommit ur min svacka.

Mina mål har jag inte uppnåt än men det går frammåt. Jag har fått ihop 3 nummer och det beryder att jag måste få 7 nummer på tre dagar och då lyckas jag. Det blir svårt men det kan gå. Om jag misslyckas så är det inte hela världen och jag har nått en bit på vägen å det duger. Om jag misslyckas ska jag sätta en enklare mål. Kanske 10 nummer på två månader vem vet vem vet. Jag har också gått upp ett par kilo. Kanske 2-3 kilo på en månad och det ser väldigt ljust ut då. Det som ser minst ljusast ut är det med pengarna. Har bara fått in en 500 denna månad och jag skulle egentligen få in 30000 så men det kan gå nästa månad. ALLT ÄR MÖJLIGT.


Ha en finfin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0