Dagens läxa

Det här kommer vara en kortis på bloggen. Jag har börjat bli näst intill sjukligt bessatt i min vikt. Jag kollar vikten minst 5 gånger per dag. Ikväll gick jag för långt. Jag åt för mycket än vad min kropp klarade av. Nu får gissa själv vad som hände. Jag fick en läxa iallafall. Om ni undrar varför just detta hände idag e för att jag inte har ätit mycket på två dar å ingen viktökning såg jag. Jag ville ta igen dem dagarna. Men nu har jag lärt mig som sagt. Tar den tid den tar. Vänta inte för länge eller rusa inte på. Ta allt i lungt tempo. Det gäller inte bara viktiökning det gäller allt.

Annars idag så har jag vatt ledig. Har lagat mycket mat idag. Har hoppat lite med styltorna. Har läst lite. Har fördrivit tiden mest. Har inget speciellt att tilläga annars.

Ha det fint

Kommentarer
Postat av: Girl!!!

Jag har läst alla dina bloggar sen du började skirva. jag måste säga att du skriver väldigt bra och nästan så att man blir aldells röd av dom.
//// girl Du vet vem jag är....

2007-10-02 @ 14:32:53
URL: http://lovalovalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0