4 mils cykling och veganpannkakor

Jag cyklade hem från Madeleine idag 2 mil på morgonen med tvåhjulingen. Det tog någon timme. Nästan en timme efter när jag kom hem så var jag på väg till Södra Sandby med min stora 36 tummare enhjuling med en annan enhjulingscyklist. Det var två mil sammalagt fram och tillbaka. Snacka om vad jag blev trött i bena. Jag belönade mig själv med en vegansk pannkaka som jag köpte på kalles kaffe på smålands. Hur gott som helst. Smakade precis som en pannkaka.
Så kan man sammanfatta min dag idag. Nu ska jag fixa nåt att äta. Ni får inte glömma att hålla tummarna imorgon när jag ska på intervju i Danmark.

Hittade denna filmen på yutube vad det gäller tvåhjulscyklings.



Vist va dem helt sjukt duktiga. Kan knappt fatta det. Men jag lovar jag kommer bli minst lika bra i alla fall på enhjulingen. Man måste ju vara bra för att cykla runt hela Sverige ju.

Ha det fiiiint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0