Andra inlägget

Jajamensan ni ser rätt. Det är andra inlägget på samma dag. Jag ska försöka bli lite mer seriös som ni kanske märker. Jag var ute innan och jonglerade med ett halvkilos jongleringsbollar. Man fick värsta träningsverken å man blir knäpp i huvudet åså som ni kanske märker på bilden nedan

310429-3



Det går inte hålla på mer än minut känns det som. Men bättre ska jag bli. Föresten jag cyklade enhjuling med ett ben ett par hundra meter här om dan. Shit vad det var jobbigt men shit hur skönt det va tills man lyckades nå sitt mål. Man blir påmind om sin stora pontential man har haft förut. Jag lyckas alltid när jag verkligen vill och har motivationen

Ha det fiiiiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0