Experiment!

Tja!
Om du precis har sett ett mail från [email protected] så har du blivit utsatt för ett experiment. Experimentet var att se hur många som klickade på länken till bloggen. Medans du ändå är inne så kan du kolla lite i bloggen om det är av nåt intresse.
För er som inte blev utsatta så skrev jag detta till ett tiotal personer.

?Kolla hit! Ett skitballt experiment!!!
Du måste gå in på den här bloggen för att se experimentet notaraver.blogg.se
Eller så kan du skippa. Valet är ditt!
Skicka vidare till alla du känner innan det är för sent.
Med vänlig hälsning Mr X?

Apropå experiment så kan ni kolla in denna


Japps det var allt för nu. Ha det fiiiint!

Ps: För er som inter känner mig och undrar var jag fick eran mail från. Så hittade jag er från gamla kedjebrev. Om ni ogillade mitt experimentet väldigt mkt så blockera mig. Om ni tyckte om det så skriv en positiv kommentar.

Kommentarer
Postat av: Nicole

hahah de va ju riktigt fiffilurigt x)

2008-04-22 @ 11:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0