Hur gick intervjun?

Nu undrar de flesta hur intervjun innan idag. Jag tyckte att det gick bra. De berätta om arbetsuppgifterna som parkarbetare i Burlövs kommun. De frågade mig vad jag hade jobbat med innan och så. Jag fick de att små skratta lite eftersom jag cyklade enhjuling och det är ju bra. De tyckte att jag hade gjort ganska mycket för att vara så ung. Vilket jag blev ganska glad över att de sa eftersom jag har känt att jag har slösat ett helt år på ingenting känns det som. Så får jag sluta tänka på faktiskt. Ja vad mer om intervjun kan jag säga. De skulle höra av sig nästa vecka så nu är det bara att hålla tummarna som gäller. Jag vill verkligen ha det här jobbet.

Men sånt här jobb vill jag ej ha.


Ha det fint alla glada

Ps: Ikväll ska jag träffa min käraste Madeline. Saknat henne så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0