Många vänner

Många vänner
Jag har precis insett att jag har redan uppfyllt en del av min dröm som jag inte har riktigt tänkt på tidigare. Jag har många vänner och det lustiga är att jag vet knappt om det. Jag skickade en videohälsning till alla mina backpacker kompisar som jag träffade i australien 2005-2006. Det är bara 3 som har hunnit svara. Men det är som om det vore igår vi träffades när de skriver till mig. Det e helt magiskt. Det är just därför jag älskar att resa för att man träffar underbart folk.
Idag var jag och besökte min gamla klass på institutet på deras lilla rast och snackade lite med dem. Alla är så trevliga mot mig tycker även det är magiskt. Det är den bästa klassen jag någonsin haft. Jag ska egentligen plugga med dem nästa termin igen fast jag tror inte jag gör det på grund av skoltrötthet. Det är svårt att tänka sig att inte plugga med dem eftersom de är så underbara. Svårt att släppa dem. Jag måste också säga de som bor i korridoren här jag bor är också helt underbara.
Förutom klassen, korridoren, backpackers så har jag andra vänner lite här och där som är helt underbara.
Det är helt fantastiskt. Jag omringas av underbara människor överallt och de alla är mina vänner.
Man behöver inte alltid träffa dem hela tiden för att man ska vara vänner. Man är lixom vänner ändå kan man säg.

Hittade en bra film på just temat vänner som ni kan kolla in.


Ja det var allt för idag. Bara en sak till fick en glad nyhet före detta stammis på bloggen vars namn heter Emma verkar har börjat läsa bloggen igen. Vilken glad nyhet va. Nu ska jag bara försöka få resten av världen att läsa hehe..

Ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0