Marknadsföra-sig-själv-listan: Version 1.0

Så nu har jag brainstormat lite grann som jag sa innan idag att jag skulle göra och här är det punkter jag har kommit fram till.
-Skriva en blogg
-Bygga en egen hemsida
-Göra visitkort
-Berätta vad du kan för folk
-Marknadföra dig på youtube
-Gör smygreklam

Jag gör redan för det mesta av det här. Måste bara förbättra mina skriv- och designkunskaper. Hemsidan är nu i planeringstadiet och om det är någon som vet hur man bygger hemsidor så vill jag gärna få tips.
Förutom marknadföring på filmer kan man marknadsföra sig själv i bilder. I alla fall jag kan. Det här är en bild på när jag kör en liten eldshow i Australien. Jag har nu sysslat med detta i 3 år och om det är någon som är intresserad av en eldshow så säg gärna till.

poiaustralia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0