My dream

Nu har jag gjort en någonlunda dröm men det är långt från klar. Här är den
Jobb: Jag jobbar med ett trädgårdsrelaterat jobb med världens bästa kollegor
Vänner: Jag har de mest underbaraste vännerna man kan tänka sig.
Ekonomi. Jag är ekonomiskt oberoende så jag kan resa vart jag vill när som helst fast på ett miljövänligt sett.
Gycklare: Jag är en av Sveriges bästa gatuartister och en av världens bästa eldartister.
Konstnär: Jag ska bli så bra tecknare så folk kan se vad jag ritar
Resor: Jag reser till många länder varje år för att hälsa på vänner och träffa nya vänner och upptäcka kultur och natur.
Kärlek: Jag har världens underbaraste flickvän.

Ja det var allt jag har kommit fram till nu i morse. Jag har redan uppnåt en del av min dröm när det gäller kärleken och vänner så det är ju bra.
Försökte hitta en passande bild men hittade inget bra. Så nu offrar jag mig en av min vackraste bilder som jag tog när jag var i australien. För när jag såg det som e i bilden trodde jag nästan att jag var i en dröm. Så vackert va det. Det är på grund av dessa vackra platser man älskar att resa.

australia



Ha det fiiiint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0