På bättre tankar!

Jag gick en runda innan för att försöka komma på bättre tankar idag eftersom jag vaknade med ett halvtaskigt humör i morse. Jag brukar komma på bättre tankar men nu va det väldigt svårt. Jag tror jag koncentrerade mig för mycket att tänka positiva saker. Vist låter det konstigt men det kanske var en engångs företelse vem vet. Men nu när jag kom tillbaks till lägenheten så började det släppa. Tänkte att jag måste vara lite mer kreativ och göra lite mer saker som verkligen visar vem jag är dvs marknadföra mig själv som jag hör här till exempel fast det finns många mer sätt. Ska brainstorma lite nu och försöker få fram ideer hur jag kan marknadföra mig själv.
Fick ett par nya kompisar idag. Änder från Lunds stadspark. De va lite blyga bara. Hehe
änder

and


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0