Pengar är ingenting

Jag snackade med Madeleine igår om Norge att jag hade planer att åka till och jobba. Det slutade med att jag sotade dem planerna och att jag drog slutsatsen att pengar är ingenting. Det är kärlek och glädje som räknas här i livet.
För jag vet att jag skulle må väldigt dåligt att åka till norge ensam eftersom jag gjorde det förra året och då saknade jag allt hemma. Var ju bara där en månad när jag skulle va där två månader. Hon kanske vill till Norge i framtiden efter när hon har gjort lumpen kanske. Hoppas att det kommer bli så.

Jag blev väldigt glad igår av två anledningar. Den första anledningen är ganska självklar jag träffade min vackra tjej. Den andra anledningen är att jag ska till Danmark på måndag för två intervjuer och att jag ska träffa en dansk tjejkompis som jag inte har träffat på ett helt år tror jag. En kompis som jag träffade i Australien.
Men nu får inte glömma hålla tummarna för mig på måndag. Fast tänk mest på att jag ska ha parkarbetet här i Burlöv för det vill jag hellre ha.
Nu ska jag dra mig. Men först ska ni se denna vackra bild på denna vackra tjej. Gissa vem det kan va?



310429-2



Med vänlig hälsning Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0