Pokerspel och ringande danskar

Helu alla glada!
Spelade poker precis och jag vann. Men det är ju ganska självklart nä skojar bara. Men jag har faktiskt blivit bättre faktiskt. Innan hade jag värsta pokerfejset. Fast jag suckar hela tiden när någon höjer väldigt mkt och ojar mig trots att jag kan ha bra kort.
Kolla in dessa pokerhänder.
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KNz-Duyx3Lc&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KNz-Duyx3Lc&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Om nån fattar poker så är det än väldigt låg sannolikt att ett sådant kan inträffa i poker. Men nu till annat. Imorgon ska jag till Danmark igen för att gå på en intervju som trädgårdsarbetare så då får ni hålla tummarna för mig.

Ha det fiiiiint

Kommentarer
Postat av: Samuel

Tjena kompis! Nu är jag hemma i trygga Sverige igen. Skönt. Underbart att träffa Emelie igen:)

Jaså, du har börjat spela poker? Du vill jag utmana dig i ett parti!

Hur går det med jobbsökandet?

Lycka till!

//Samuel aka Sampe

2008-05-01 @ 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0