Så vad hände för exakt 22 år sen

Tyvär fick jag inte svara på dagens fråga om vad som hände för 22 år sen. Tjernobyl olyckan hände idag. Jag föddes. Min mamma och faster hade födelsedag idag. Helt sjukt eller hur?
Min morsa bestämde att jag skulle vara oxe och hon prickade in sin egen födelsedag. Inte illa. Fick en scarfs och t-shirt i morse av min kära flickvän. En fiiin scarfs. Kommer lägga upp en bild på den senare kanske. Kommer inte vara så aktiv nu de två kommande dagarna eftersom jag drog upp till Karlskrona idag.
Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: kusin Oskar

Grattis på födelsedagen! Din födelsedag minns jag - samma som min mors.
Pernilla hälsar också.

2008-04-26 @ 21:52:22
URL: http://janner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0