Så vad händer idag?

Vaknade precis men har inte gått och ätit frukost än. Fick den lite mindre bra nyheten att jag hade gått ner två kilo när jag kollar mig på vågen. Men vad gör det? Jag kommer ändå gå upp de två kilorna ganska snabbt om jag börjar träna igen. Så jag får börja göra det sen.. Om någon har tips om att gå upp i kilo så säg gärna till.
Så vad händer idag då? Ska på en intervju idag som städare. Det kommer går bra men jag tror ändå inte jag får jobbet eftersom jag får nog något annat jobb väldigt snart. I kväll så är det äntligen ute på nationen och snacka med två kompisar där den ena jag inte har träffat på flera månader. Hoppas att jag kommer dansa lite. Jag tycker ju om att dansa ju.
Den här killen kan verkligen dansa

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

äntligen nån som inte strävar efter att gå ner i vikt!

2008-04-24 @ 09:03:58
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0