Starta eget

Snackade med min farsa igår på telefon. Han sa ett par vettiga saker. Att jag inte skulle bli deprimerad över att jag var arbetslös och att han hade ett förslag på att jag, hann och brossan skulle starta ett eget företag. Det är en bra ide faktiskt men bara om man har en affärside. Vilket pappa hade men han skulle ta upp det när vi träffades. Så idag har jag spekulerat. Vad kan man ha för affärside? Fortsättning följer!

För er som tycker om trancemusik så måste ni höra på denna. Annars så ska ni inte klicka.



Det är sån musik jag blir seriöst hög av om ni inte visste det. Innan jag träffade min käraste Madeleine så dansade jag rätt mycket till musik och var ute på studentnationerna. Men nu har jag börjat dansa loss igen i alla fall i mitt rum :P Det är något jag mår bra av och man ska alltid göra sånt man mår bra av för då når man sin dröm fortare.

Ha det fiiiiiiint!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att det går bra på intervjun! Lovar att jag ska hålla tummarna för dig! Du om någon förtjänar att få ett jobb :)

2008-04-17 @ 23:52:47
URL: http://www.liindaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0