Vad är hemligheten?

För er som inte var med i början för ett par månader sen så pratade jag om ?the secret?. Hittade en 20 minuters filmsnutt om ?the secret? på youtube som ni måste se.


Jag har nu sett ?the secret? kanske 6 gånger eller något. Jag märkte nu att jag inte än har fattat vad det hela går ut på annars så skulle jag inte har vatt arbetslös i två månader nu lixom. Så jag kommer se den igen snart kanske nu i kväll till och med. Så jag rekommenderar att se den flera gånger till alla om ni inte är snilleblixtar förståss. Jag förstår den men jag glömmer. Anledningen jag glömmer är att jag är en pesimist men en pesimist som genom går än positiv förändring.
Komentera gärna vad ni tror om the secret.

Heybaberiba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0