Jag är mer framåt än någonsin

Hej alla glada, ledsna och där emellan!

Tre dar har gått sen senast jag skrev. Det har gått förvånadsvärt bra faktiskt. Har inte varit så framåt på länge. Inte ända sen jag gick upp 7 kilo. Men den här gången är mycket bättre för nu har jag fler mål och ett av målen är om skolan. Det ända felet är att jag att borde tillbringa mer tid med skolan. Så det ska jag ändra på i fortsättningen. Jag har lite otur på kvällarna också. Är hur pigg som helst på nätterna så att jag inte kan sova och då blir jag lite segare på morgonarna. Ska försöka ändra på det också.

Jag kommer inte bli vegan heller. Jag kommer bli fuskvegan. Jag har nämligen proteinpulver som innhåller mjölkprodukter och det är det enda jag i princip jag kommer käka som kommer från djurriket. Men när proteinpulvret är slut så blir jag vegan på riktigt.

Madelene min tjej har också sagt åt mig att jag ska ha träningen som mål igen. Så då får jag göra ett nytt träningsmål igen.  

Nu under slutet av veckan eller i början nästa vecka ska jag försöka göra någon dagplanering. Hur jag ska planera dagarna de kommande veckorn så att jag ska göra dem mer effektiva. Trotts att det har gått så bra och att jag har varit framåt har det ändå varit lite slappt.

Här nere är ändringarna för målen.


Mål 1: Jag blir (fusk)vegan och jag planerar mina rätter minst en dag före innan jag kommer laga rätten.

Deadline: 2008-01-16


Mål 3: Jag ska plugga minst 7 timmar hela vecka.

Deadline: 2008-01-13

Nästa mål 3: Jag ska plugga minst 10 timmar på en vecka

Nästa deadline: 2008-01-20


Mål 9: Jag ska ha lärt mig snabbläsning och en mycket effektivare studieteknik

Deadline: 2008-01-30

Nästa mål 9: Jag ska ha fördubblat min ursprungliga läshastighet

Nästa deadline: 2008-02-30


Mål 10: Jag ska ha lärt mig lösa Rubiks kub utan hjälp

Deadline: 2008-02-13


Mål 11: Jag ska ha hunnit göra ett träningsprogram för enhjulingscykling

Deadline: 2008-01-20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0