Snabb uppdatering

Tjena alla glada å ledsna! Mycket har hänt den senaste månaden. Men jag lovar det kommer bli väldigt snart igen jag kommer skriva något kul. Jag kan nämna att.... ...jag å madeleine har vatt tillsammans i lite över 8 månader nu ...jag jobbar fortfarande ...jag har skaffat rött hår ...mitt knä e skadat men troligtvist snart läkt (har inte kunnat cykla enhjuling på flera månader nu) ...min vikt börjat gå uppåt ...min konto börjar bli större ...jag bara har enbart ETT mål som jag nu ska kämpa för. Jag pallade inte med att ha tusen mål på samma gång ...jag mår bra men saknar att resa ...jag har lärt mig ett nytt kortlek ...den här helgen kommer bli den absolut BÄSTA helgen någonsin i Karlskron då jag ska hälsa på familj å vänner. ha dett gooooooott

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

I dag har jag granskat två bloggare kanske du är en av dem. Du kan läsa om det i bloggen och tycka till om du håller med om den granskning som jag har gjort

2008-07-17 @ 21:00:14
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0