Har en ide!!

Tjena mors alla glada!

Nu är det så att jag inte har skrivit på länge på grund av att man göra samma vanliga hela tiden. Söker jobb som vanligt. Jag har minst mailat 100 st om jobb. De tar en väldigt stor energi av en som jag troligtvist sagt förut. Jag kommer troligtvist få jobb som vårdbiträde väldigt snart. Vilket skulle vara kul men ännu roligare om jag skulle få jobb som trädgårdarbetare. Men nu tänker inte jag ägna mer snack om jobb. Nu är det så att jag har en ide. Ovanligt va? Det e inget speciellt nu egentligen. Har troligtvist sagt det förr. Jag ska försöka förnya min blogg. Så nu kommer jag med min absolut första bild och den är på mig. Det är inget speciellt med just bilden. Det är bara ett steg mot en förnying av bloggen.

Vad för nytt kommer att komma på den nya bloggen vet jag inte än. Det kommer som det kommer.


Ha det bäst

Crazy Jesper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0