Vad är ett mål?

Som jag sa senast händer väldigt många olika saker nu. Jag har varit på någon mer intervju. Jag har försökt få tag på referenser från mitt gamla jobb. Jag har skrivit klart labbrapporterna som jag skulle egentligen har gjort för ett år sen. Jag har haft korridorsfest. Jag har snackat med någon psykolog och pratat om mina små problem. Som ni ser är det mycket jag har gjort men jag kommer att göra ännu mer saker nu. Äranden som har med att jobb och göra. För jag vill verkligen ha jobb nu på riktigt. Jag börjar inse för varje dag nu att jag vill jobba med trädgård eller park denna sommaren. Om ni inte viste det så är jag väldigt intresserad av trädgård och växter. Jag har bara inte haft tillgång till trädgård eller någon annans stans att odla här i Lund. Jag orkar inte heller sköta någon planta hos min mamma i Karlskrona. Det är för mycket arbete för ingenting knappt eftersom man är i Karlskrona så lite och man orkar inte få mamma och sköta min växter.

I vilket falls som helst så börjar jag finna mål igen och veta vad jag vill göra. Om ni är smarta nog har ni förstått vad det är för något. Målet är att jag ska hitta ett jobb helst ett trädgårdsjobb och det jag vill göra är att jobba i trädgård eller någon park.

Det blir inte så mycket skrivet idag. Idag ska jag låta er som läser att börja tänka och bli delaktiga. Jag ska nämligen ställa er tre frågor. Jag vill väldigt gärna att ni ska svara på dem som kommentar på bloggen eller så kan ni skriva till mig på [email protected]

Fråga 1: Vad är ett mål? (Hur du definierar mål)

Fråga 2: Vad har du för mål du vill uppnå? Om du inte har något mål så undrar jag varför du inte har ett mål.

Fråga 3: Vad gör du för att uppnå dina mål? Om du inte har mål så undrar jag vad man kan göra om man har mål.


Tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0