33 km på enhjulingen

Halo
Har cyklat 33 km idag på enhjuling. Skulle cykla 39 men knäet krångla på grund av en pedadel krångla så jag hoppade av enhjulingsturen. Det var i Hör med 3 andra. Väldigt skoj och väldigt fint. Det var inte alls lika påfrestande som förra gången när jag cyklade 36 km. Jag verkar har blivit mer vältränad trots att jag har gått ner 3 kg. Väldigt skumt men så e det. Mina armar är röda som kräftor. Solen har stekt och stekt. Min gamla 1-miljonkronors mål plan har mer eller mindre försvunnit. Så jag får komma på en ny plan. Jag har målet fortfarande men har förskutit den i månader pågrund av psykisk ostabilitet under tiden jag har vatt arbetslös. Men en dag ska jag ha den dära miljonen.

Haj så länge

Kommentarer
Postat av: Edie

Hoppas du får en fin fin lördagskväll! :)

2008-05-10 @ 20:29:43
URL: http://EDIES.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0