Dagens nuläge

Jag har jobb nu som jag sa i förra inlägget.
Jag jobbar nu som parkarbetare i Burlövs kommun från och med i måndags tills mitten av oktober. Jag rensar ogräs mest. Min kollegor är runt 50 år så det är lite svårt att prata med dem. Men de är väldigt roliga iallafall. Har den senaste veckan tappat fokus på massa saker bl.a bloggen för jag har gjort andra massa saker.
Jag har bara gått å småfunderat lite på vilka andra mål jag har och så. Vad jag ska göra men har inte kommit fram till något vettigt.

Eventuellt ska jag försöka mig på den dära miljonen som jag skulle tjäna in på ett år men jag vet inte hur det ska gå till bara. Jag vet inte heller om jag har viljan att göra det heller samtidigt så vet jag inte vad jag har för vilja längre. Jag har ju jobb, kompisar och kärlek. Det var allt jag ville ha för ett år sen och nu har jag det. Jag vill ha massa andra saker men jag känner ingen direkt stark vilja än. Fortsättning följer!!

Ha det fint

PS: Tack för alla komentarer. Jag ska svara dem snart.

PSS:  Här e dagens film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0