En tanke!!

Vad ska jag gör med mitt liv? Jag har mer eller mindre ångest över vissa saker i mitt liv. Den absolut största anledningen för att jag har ångest är just pengar. Jag vill ha lite mer tid att göra allt det där roliga t.ex att resa eller att jag kan bo var som helst i världen men det kan jag inte. Jag vill ha mer tid också att göra saker men det kan jag inte heller. Jag vill bo i en själv i ett eget hem och inte i en studentlägenhet det går men jag behöver spara mer pengar. Det känns som att man aldrig kommer någon vart på sätt å viss. Jag har haft målet att bli miljonär men motivationen försvann lixom. Så vad ska jag göra. Kommer jag att leva ett liv som alla andra eller? Att man skaffar ett fast jobb och jobbar med det hela livet och stannar typ på samma plats hela tiden. Jag vill inte men det känns nästan tvunget eftersom motivationen kan försvinna lätt så står jag på samma ruta som jag alltid har gjort vad det gäller pengar. Vad ska jag göra med mitt problem tycker ni? Ha det fiiint

Kommentarer
Postat av: jennifer

va med och tävla om fina smycken från puss.se i min blogg nu!

2008-10-05 @ 21:27:20
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Najnaah

Önskar ja kunde hjälpa dej men jag har exakt samma problem xD

Det skulle ju vart gött o blir miljadär;)

2008-10-05 @ 21:29:20
URL: http://najnaah.blogg.se/
Postat av: stinis

hallo! var ett tag sen!

tyvär har jag också ångest över likadana saker,. är oftast så när man står på gränsen till "vuxenlivet" och vill bli självständig å klara sig själv..

man får kämpa på!

2008-11-30 @ 21:29:29
URL: http://kissme.blogg.se/
Postat av: Goran

jag är 21 år och nu är jag i den här situation att bli miljo.. jag har lite fantasi men det behövs pengar för att utföra det...det e det jag jobbar på spara pengar först...man gör pengar av pengar och glöm alkohol och spel det är det som gör att man stannar på samma nivå hela tiden ... lycka till kämpa för det du älskar o tror på att du blir rik med

2010-01-20 @ 20:02:10
Postat av: Thore Hult

Hejsan Jesper, jamen du är ju miljardär redan. Okej, vi börjar med att du kan se, alltså du kan SE. Vad värderar du det till? några miljoner för att bli av med synen? Du kan höra, du kan känna förhoppningsvis och du kan gå du kan röra dig. Allt detta är ett stort värde. Och du kan säkert hugga i och arbeta eller hur. Livet är inte bara pengar. men pengar är arbete, och Arbete är pengar. Resa? Jag gick på luffen när jag var ung här i Sverige en sommar underbart. Man måste få känna sig fri. Vårat Barnbarn Patrik Hult utbildar sig till expert-tjenare på Världens bästa restaurang i köpenhamn. När han är klar kan han ta jobb var som helst i världen och se hela världen. Man måste vända det negativa till en positiv tanke genom att veta vad Naturen är. När man är i tonåren så kommer ha-begäret och det är inte bra, vänd på det i stället till Ge-begäret. Det är svårt men underligt bra och försök att älska livet. Kram på dig från Thore

2011-10-07 @ 00:11:46
URL: http://kylingecity.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0